.
- https://www.facebook.com/100000695345290/videos/1473676142665550/?pnref=story
- https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1393149304051568&id=100000695345290&pnref=story
- ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑ.Λ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΧΩΡΟ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)
ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΟΡΔΟΣ ΠΕ19/20
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΡΟΥΣΣΟΣ ΠΕ18.26
ΣΚΟΠΟΣ :
- ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ :
- ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
- ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΉ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ) ΑΝΤΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗ ΥΛΗ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η επιλογή του θέματος έγινε με γνώμονα τη ροπή
ανίχνευσης εκπαιδευτικού υλικού από τους μαθητές στο χώρο του διαδικτύου. Τα μαθησιακά
οφέλη είναι πολλαπλά και συγκεντρώνονται
- Στο πεδίο της έρευνας κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού για το διαδίκτυο το οποίο πρέπει να είναι απλό και κατανοητό ώστε να γίνει αποδεκτό.
- Στο πεδίο της ανάλυσης / σύνθεσης του υλικού που θα αποδοθεί
- Στο πεδίο της δημιουργίας της κατάλληλης μορφής παρουσίασης (layout)
- Στο πεδίο του προγραμματισμού για το υλικό που θα παραδοθεί σε δικτυακή μορφή
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ
- Εύρεση του κατάλληλου υλικού (θεωρία / ασκήσεις) που θα αποδοθεί διαδικτυακά. Αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσα από συζήτηση με τους μαθητές του project και αφού έχουν καθοριστεί οι γνωστικοί προσανατολισμοί από τους επιβλέποντες καθηγητές.
- Ανάλυση / σύνθεση σε μορφή δικτυακή. Συγκεκριμένα, αφού συγκεντρωθεί μέρος του υλικού θα οριστεί σε τι είδους μορφή (αρχείο word, αρχείο excel, αρχείο .pdf) θα αποδοθεί στο δίκτυο παροχής μαθητικού υλικού.
- Δημιουργία κατάλληλης μορφής (layout) τόσο του γενικού πλαισίου της γενικής σελίδας όσο και των επιμέρους σελίδων του ψηφιακού υλικού. Αυτό θα πραγματοποιηθεί με την καθοδήγηση του υπεύθυνου καθηγητή γραφιστικής, σχεδιάζοντας τη μακέτα του προτύπου (template) διαμέσω Η/Υ και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα προγράμματα ηλεκτρονικής επεξεργασίας εικόνας.
- Δημιουργία κατάλληλου κώδικα πληροφορικής από τους μαθητές του τομέα πληροφορικής που θα ψηφιοποιήσουν με τα κατάλληλα προγραμματιστικά εργαλεία την παραπάνω εργασία.
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- Κατανόηση από τους μαθητές της απόδοσης γνώσης μέσα από το διαδίκτυο
- Κατανόηση από τους μαθητές της έννοιας «ψηφιοποίηση»
- Δημιουργική συνεργασία επάνω στη σχεδίαση και στον προγραμματισμό των ειδικοτήτων γραφιστικής και πληροφορικής
ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΤΑΞΗΣ
- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Β ΤΑΞΗΣ
- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γ ΤΑΞΗΣ
- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ Β ΤΑΞΗΣ
- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ Γ ΤΑΞΗΣ
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ
ΟΝΟΜΑ ..............................
ΘΕΜΑ ..............................
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ..............................
ΟΝΟΜΑ ..............................
ΘΕΜΑ ..............................
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ..............................
ΟΝΟΜΑ ..............................
ΘΕΜΑ ..............................
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ..............................
ΟΝΟΜΑ ..............................
ΘΕΜΑ ..............................
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ..............................
ΟΝΟΜΑ ..............................
ΘΕΜΑ ..............................
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ..............................